Blommor och blocket

Titta! Det är första gången som min planta (ja, jag har ingen aning om vad den heter) blommar. Jag har sett att mammas blommar, men min har aldrig förr visat några tendenser ens... Men nu alltså! :)
Idag har jag även gjort premiär på blocket och sålt lite möbler. Så nu har vi ingen byrå... hmmm. Var ska vi ha våra kläder? ;) Jo när Jens sålt sitt hus så kommer vi ta hans byrå. Men det dröjer nog ett tag. Men jag hoppas att det blir snart. :) Men som sagt; premiär på blocket och jag som avskyr att prata i telefon med okända la bara upp min mailadress vilket i sin tur innebar att det var jag som var tvungen att ringa upp sen. Det var kanske inte mycket bättre... hahahah! Jaja, jag klarade av det och har sålt två av fem möbler! :) Så jag är nöjd. Och jag har nog lagt mig lite lågt prismässigt. Det är väldigt många som ville köpa min gamla byrå... Men det gör inget. Jag är glad om någon kan få användning för den. Pengarna är en bonus.
Nu ska jag ta det lite lugnt så jag blir frisk och kry snart! Har varit förkyld allt för länge nu!
Go natt på er!
Kramar

Kommentarer


Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

Skönt att man kan sälja av lite och inte bara kassera möbler och sånt :) Det är ruljans på det :)



Kramis!

2010-05-10 @ 19:50:56
URL: http://spindeltjejen.wordpress.com
Malle

Har du sambo? Det har du aldrig berättat i bloggen :-)

2010-05-10 @ 20:26:42



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: