This is my life

(Anna Bergendahl) Ja, just nu innehåller mitt liv en massa blommor! :) På många olika sätt! De senaste tillskotten till min "garderob" är en klänning från HMs samarbete med Sonia Rykiel och ett diadem med blommor (på bilderna). Min absoluta favoritaffär när det gäller kläder är Noa Noa (en dansk klädkjedja) som har helt fantastiska kläder. När jag var där för nån månad sen var jag bara tvungen att köpa det vita diademet med en fin blomma på! :) Det är precis som om någon tvingar mig att köpa?! ;) Har ni någonsin råkat ut för det! heheheh! Här kommer några foton på diademen och två blomklämmor. Riktigt fint till lockigt hår! :)


 

Kommentarer


FERHAT - Studerar till sjuksköterska

Vad tycker DU om killar som bloggar? Är det fel att killar bloggar? Jag vill veta vad du tycker, In på min blogg och kommentera :). Här har du direkt länken till inlägget: http://ferhat.blogg.se/2010/march/killar-som-bloggar.html



Tack för svaret! :D

2010-03-04 @ 19:57:32
URL: http://ferhat.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: