Sparvöga

(Marie Fredriksson) Titeln har inte så mycket att göra med innehållet idag. Inte alls faktiskt. Men när jag öppnade spotify idag så kom Marie Fredrikssons samlingsskiva "Efter stormen" upp och jag gillar en del av hennes låtar. Bland annat sparvöga. Melodin är så ledsam... vilket jag då gillar alltså. Hmmm... :)

Idag är jag lite seg och har haft lite att göra när jag kom hem så bloggen har helt hamnat i skymundan. Det jag gjort i kväll kanske kommer upp här på bloggen sen, men jag vet inte om jag har självförtroende nog... :P Jaja, nog om det. Eller förresten, det blir inget foto idag för det har jag inte hunnit fixa.
Igår fick jag brev från skatteverket om mina skatteinbetalningar för företaget för det kommande året... Yeeehaaa! Det blir en liten slant varje månad, så nu måste jag verkligen bli bra på att fixa jobb!! :) (HJÄLP MIG!!!;))
Idag damp det ner en fin liten sammanställning över mina lån från CSN! Oooohh, vad kul! Jag ska betala ännu mer varje månad i år! Yeeeehaaa! Och i mitt horoskop stod det att detta året skulle se BRA ut ekonomiskt!?!?? Jag måste ha prickat in helt fel stjärntecken! ;) För det ser ganska mörkt ut just nu! Hahahah! Jaja, jag fick även ett paket med fler promarkers så det var ju kul. Dessa ska jag få av min käre bror och hans tjej i födelsedagspresent. Tack! Och ja, jag var tvungen att prova dem. Så jag ritade två mangafigurer. De blev sådär. Hehe, men övning ger ju färdighet så jag får fortsätta träna. Nu så får jag väl packa in pennorna så jag kan låtsas att jag blir överraskad när jag får dem i present. ;)
Kram o go natt!

Kommentarer


a home far away

Åh Sparvöga, är så fin, det är evigheter sen jag hörde den. Och mina foto/rubriker har väldigt sällan nåt med det jag skriver om, så då är vi 2:)



Ha en fin dag

Kram Gunilla i Singapore

2010-01-14 @ 04:38:46
URL: http://www.vitaanglar.blogspot.com
Malin

Ja visst är den bra!

Kram

M

2010-01-15 @ 21:49:02
URL: http://msfotografier.blogg.se/
JUST ANOTHER CRAZY BLONDE - WITH JUST ANOTHER STUPID BLOG

Åh - får man se när du målar!? :) Skulle vara skoj!



När fyller du år? :D



Kramis C

2010-01-16 @ 00:16:17
URL: http://spindeltjejen.wordpress.com
Malin

Ja, jag har tänkt lägga in några av mina alster här snart... vill bara öva upp mig lite! :) Så du kommer få se några snart.

Jag fyller år i morgon (17/1) och blir lika gammal (eller är det ung?!) som du!

Kram

Malin

2010-01-16 @ 12:20:07
URL: http://msfotografier.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: