Soon we'll be found

(Sia) En av de bästa artisterna som finns (enligt mig) är Sia. Hon har en ganska speciell stil men jag älskar den! :) Jag lyssnade på Sia när jag åkte hem från dagens skridskoåkning. Ja, alltså jag åkte inte utan min systerdotter, och såklart var jag där med kameran! Solen sken så det blev några fina motljusbilder och det var skönt att solen sken för det blåste som vanligt här i Skåne. Efteråt åkte vi hem till Idas mormor och morfar (min mamma o pappa alltså) och drack varm choklad och åt hemmagjorda, jättegoda semlor! :) Mums!
Ida är glad och förväntansfull inför skridskoåkningen! Hennes allra första! :)
Oscar (Idas pappa) övar tillsammans med Ida! Det är skönt med en trygg famn och landa i när det blir lite för halt!:)
Det här måste varit de äldsta skridskorna på isen idag! ;) De härstammar från sextiotalet... :)
Morfar Gunnar, Ida och mamma Jenny.

Kommentarer


Jenny

Va, fina bilderna blev, speciellt närbilden på Ida!

Kram

Jenny

2010-01-11 @ 10:40:00
Malin

Tack! Det var ju fina människor som blev fotade! ;)

Kram

Malin

2010-01-11 @ 17:18:00
URL: http://msfotografier.blogg.se/
JUST ANOTHER CRAZY BLONDE - WITH JUST ANOTHER STUPID BLOG

Vad spännande med första gången! :) Det är ju jätteskoj! Kanske en blivande konståkningsprinsessa?! :)



Kramis

2010-01-12 @ 18:59:22
URL: http://spindeltjejen.wordpress.com
Malin

Ja vem vet? Hon verkade tycka om det väldigt mycket! :)

Kram

2010-01-12 @ 21:04:48
URL: http://msfotografier.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: