Happy Birthday

(Steve Wonder) Jepps, idag fyller jag år. I går firade jag tillsammans med några kära vänner. Vi drack bubbel och åt frukt som vi doppade i choklad. Jag fick nämligen chokladfontän förra året, så det var hög tid att testa den! MUMS! Choklad är så gott och när det var jordgubbar, ananas, banan, björnbär, kiwi och physalis till så blev det ju inte precis sämre. Jag fick jättefina presenter som verkligen passar mig. Mina vänner känner mig väl! :) Tusen tack!
Jag fick bland annat fler promarkers och jag tänkte visa en bild jag gjorde härom kvällen. Jag har ingen scanner så det blir ett fotografi på målningen... den är till ett litet projekt som jag satt igång. Får se vad det blir av det! :)
Jag har alltid tyckt om att rita och måla, men inte gjort det så mycket på senare tid. Men efter att ha läst på flera bloggar om promarkers ville jag så gärna prova! Elin "Nevnarien" Kero är jätteduktig på att måla och hon är helt klart en inspiration! :) Det kommer bli nåt stort av henne! :) (Fast det är det ju redan... hon vann pris på VRs blogawards!) Kolla in hennes målningar under tusch och akvarell - kategorin!

Kommentarer


Jenny

Grattis! :D

2010-01-17 @ 22:29:03
URL: http://jennysfoto.blogg.se/
Malin

Tack Jenny!

2010-01-19 @ 22:13:49
URL: http://msfotografier.blogg.se/
JUST ANOTHER CRAZY BLONDE - WITH JUST ANOTHER STUPID BLOG

GRATTIS GRATTIS GRATTIS i efterskott!!!!!



Jag har inte läst ikapp alla bloggar än och trillade in i det här inlägget förrän nu (läser via Bloglovin ju).



Men GRATTIS!!!



Promarkers är ju som sagt fantastiska! Jag började använda dem till min scrapbooking 2008 och älskar dem. Brukar köpa till rabatterat pris på scrappingmässorna ;)



Fin teckning! Och där uppe i hörnet kryper jag runt i nätet ;)



KRAM!!

2010-01-22 @ 22:55:05
URL: http://spindeltjejen.wordpress.com



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: