Keep on walking

(Salem al Fakir) Den var riktigt bra! Så jag får väl säga att det var "tur" att jag kollade på melodifestivalen i lördags. ;) Jag brukar undvika detta program, speciellt sen det blivit 6 program istället för 1!!! Men jag gillade Salem al Fakirs låt jättemycket. Störigt att man inte kan lyssna på den mer nu... Om jag förstått det rätt så får man vänta till finalen i Globen? Jaja, det går väl bra!
Idag har jag ganska tråkigt, för jag är sjuk. Men det är väl oundvikligt när man gått och babblat om att man inte varit magsjuk EN ENDA gång sen jag började jobba som förskollärare... hahaah jaja. Nu håller jag på att bli bättre men är ganska klen fortfarande så inget jobb förr min del.
Är det nån mer än jag som längtar lite efter våren? :)

Kommentarer


[FOTOBLOGG] Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

Krya på dig! :)



Jag gillar väskan, men så är ju nästan allt från Lowepro suveränt vad gäller kvalitet och bekvämlighet :) Vad har du för väska?



Kram C

2010-02-09 @ 00:46:25
URL: http://spindeltjejen.wordpress.com
Malin

Tack! Jag har en ganska liten väska "National geographic". Den passade bra till min gamla kamera, men nu är den på tok för liten. Jag vill gärna ha en crumpler axelremsväska för de är så snygga, men om man ska få plats med lite utrustning så är det nog bättre med en ryggsäck... Vad bra att du gillar din. Då har jag något att utgå ifrån när jag ska leta egen! :)

Kramar

2010-02-09 @ 12:33:27
URL: http://msfotografier.blogg.se/
[FOTOBLOGG] Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

Jag längtar till våren! :)



Tack för tumhållningen! Fast 2 betyder otur så det räcker med en ;) Haha.



Mår du bättre idag?

Kramar Carro

2010-02-10 @ 18:04:25
URL: http://spindeltjejen.wordpress.com



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: