Utmanad!

När jag läste Spindeltjejens blogg idag såg jag att hon utmanat mig att svara på några frågor... så då gör jag det! :)

Blogg jag läser först: Det varierar mellan Spindeltjejens, Emelie Ohlssons, Hanna B och Nevnarien. Och går jag in på en går jag oftast in på alla. :)

Blogg jag har hört talas mycket om men aldrig läst: Kommer inte på hans namn just nu... borde inte vara så lat (kan ju lätt googla) men han var gift (?) med Katrin Sytomierska (stavas kanske inte så).

Kändisblogg jag följer: Ingen

Mest kända bloggare jag sett IRL: Emelie Ohlsson (gått kurs 2 ggr) :)

Första bloggen jag började följa: Det måste vara Emelie Ohlsson efter ett tips på en fotokurs jag gick.

Bloggare jag beundrar och varför: Spiderchick för hon är så rolig och bjuder så otroligt mycket på sig själv. Spindeltjejen för att hon är så down to earth och berättar på ett bra och intressant sätt om sitt liv och vad som händer med henne!

Fördelar jag fått tack vare bloggen: Ja du... inga. Men det gör inget för det är ju inte därför jag bloggar. :) Eller jag har ju fått väldigt många fina kommentarer om mina foto, och det blir jag jätteglad för! Tack!

Då hatar jag att blogga: När inspirationen tryter vilket den gjort på sistone...

Då älskar jag att blogga: När jag har nåt spännande att berätta eller har tagit fina foton!

Person som ofta kommenterar hos mig som förtjänar lite uppmärksamhet: HELT KLART CARRO!!!! Utan dig.... :) Och såklart vill jag även ge Gunilla uppmärksamhet, det är spännande att se hur ni lever i Singapor och se på dina vackra foton!!

 

Och så ska jag utmana någon då... Lina det får bli du! :):)

Kommentarer





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: