Running up that hill

(Kate Bush) Japps, den 8 Maj ska jag springa Lundaloppet! Hahahaha! Det kommer gå lååååångsamt. :) Men jag ska göra det! Hoppas bara där inte är någon jättebacke...
Förra året gick jag fem kilometer och detta året ska jag alltså springa. Jag gillade inte att springa tidigare, men sen i höstas har jag tyckt det gått ganska bra (jag har klarat att springa utan att gå... ;)) så nu ska jag alltså springa ett lopp! Puh!
Här är Ida efter förra årets Lundalopp. Hon körde på längdhopp i stället! :)

Kommentarer


Fotograf | Caroline Landin

Heja heja! :)



Vad skoj att springa lopp! Fast jag springer inte själv, för jag avskyr det ;) Men det är härligt att kolla på! :D



Kram på dig!

2010-04-20 @ 19:15:00
URL: http://spindeltjejen.wordpress.com



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: