I'm back

(Eminem) Kanske inte min favoritlåt, men titeln passar in. För nu är jag tillbaka! :) Jag har varit lite less på bloggen för jag har inte lätt kunnat fixa nya foton. Men nu har redigeringen slutat strula och allt bör flyta på som vanligt!
Idag blir det påsktema. :) Jag har köpt påskblommor :) Och visst var det fint med påskliljorna och de lila tulpanerna?! :) Det blir två ganska lika foto, men med en viss skillnad...
olika fokuspunkter...
Idag börjar en liten miniledighet på fyra dagar! Så välbehövligt! Och tänk om det kommer vara soligt och fint väder så mycket mer underbart! :)
Glad Påsk till er alla! Och tack för att ni stått ut med min otroligt dåliga uppdatering. Jag lovar bättring! :)
Stooor kram

Kommentarer


Fotograf | Caroline Landin

Vilka underbara blommor! Man blir så glad av färg! :D



Kramis

2010-04-08 @ 13:10:58
URL: http://carolinelandin.wordpress.com



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: