I like

(Keri Hilson, Jost and Grubert radio mix)
Ja, jag gillar det jag sett idag. Var ute på lite ärenden och på vägen hem så körde vi en annan väg än vi brukar och hittade massor av mysiga ställen! :)
När vi körde förbi det här trädet så fastnade jag direkt. Det känns lite som om världens ände bakom kröken.
Hästen blev intresserad av vad jag höll på med och klev fram för att få sitt foto taget... ;)
Jag skulle gärna bo på landet (gärna nära en stad) men jag har inte körkort och då kan det bli lite svårt. Får kanske ta och skriva in mig på körskola? :P
Jag önskar er en Glad Påsk! I morgon bär det av på spa för min del! :) En perfekt avslutning på en lugn påskhelg!

Kommentarer


Fotograf | Caroline Landin

Fina kort Malin! :D Ser härligt ut där nere i söder nu!



Du har inga skoj planer framöver? Ska du uppåt landet något? :)



Kramis!

2010-04-08 @ 12:28:12
URL: http://carolinelandin.wordpress.com



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: