Bring me home

(Sade) När vi körde förbi här häromdagen så kändes det som om det var här man skulle bo! Det var väldigt mysigt. Och med mycket vilja så "kan jag nog cykla till jobbet" hahaha! Nä det skulle nog vara för långt för mina (ganska så ofta) lata ben. Men drömma kan man ju? :)
Och nu är jag hemma igen efter ett dygn på spa. Det var jättehärligt! Jag lyckades tom släppa mina deklarationsbekymmer... Trodde jag skulle kunna deklarera som vanligt, men det visar sig att jag redan nu ska deklarera för mitt företag. Så nu ska jag sätta mig in i hur det ska gå till! :) Yeeha!

Kommentarer


Fotograf | Caroline Landin

Vackert!! :)



Och spa låter härligt, var det skönt? Nere i Skåne eller någon annanstans?



Hoppas att allt är bra med dig? Snart kommer våren och nu blir det härligare att fota! Men det har snöat här idag.... :)



Kram på dig!



Pssssssst - TACK TACK TACK för dina alltid så upplyftande och varma kommentarer!!

2010-04-05 @ 18:31:19
URL: http://carolinelandin.wordpress.com



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: