True Colors

(Ane Brun) Nej här är inga true colors längre. Som ni vet så har jag lite problem med redigeringsprogrammen och färgerna ändras när jag "sparar för webben". Snart hoppas jag att jag har en lösning på det hela, men till dess får ni tyvärr stå ut med kassa färger. Det känns inte bra, men jag vill ju lägga upp foto och jag kan inte bara lägga upp en massa gamla bilder. Nog om det! :)

Idag har jag varit på föreläsning, intressant men hög nivå, så man fick verkligen tänka till. Vi har "lyxen" att få gå på fyra halvdagsföreläsningar per år om Reggio Emilias pedagogiska filosofi. Vi arbetar efter denna filosofi på min arbetsplats och det är verkligen inspirerande att få inputs från kunniga föreläsare. I våras fick vi även åka på studieresa till just Reggio Emilia. Det var riktigt häftigt och lärorikt! Jag har även hunnit med att vaccinera mig, förbereda en utställning av barnens processer när de skapat i lera på det "lokala" biblioteket och framförallt vara med kidsen. En mycket händelserik och bra dag!

Här är ett foto från Idas födelsedag. Harry o Ida - Kusiner! Återigen ber jag om ursäkt för färgerna!


Ha en riktigt bra helg! Nu blir det väl lite idol. :)

Kommentarer


Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

Jag tycker ändå att färgerna är fina - matta och inte så starka. Lite mer "gammalt" i fotona på något sätt.



Jag är inte alltid bra på att sätta ord på hur jag känner när jag ser något... men jag hoppas att du förstår vad jag menar - tycker om att dra ner saturationen ibland :)



Kram och trevlig lördagskväll!

2009-11-14 @ 20:11:41
URL: http://spindeltjejen.wordpress.com
Malin

Tack! Det är bara lite frustrerande att det inte blir som jag redigerat!

Du får också ha en trevlig lördag!

Kram

2009-11-14 @ 21:15:32
URL: http://msfotografier.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: