Photographs

(Rihanna) Lyssnar på Rihannas senaste skiva. Den har inte imponerat så mycket än. Men kanske denna låten är bra? Den har ju en fin titel! :P "All I've got are these photographs" :)

I helgen tog jag lite bloggpaus. Just nu har jag inte så mycket inspiration på grund av min kassa dator. Jag vill att bloggen ska var en liten del av mitt liv, inte flera timmar om dagen för ett inlägg. Så jag hoppas att det blir roligare igen när nya datorn kommer och det blir lättare att redigera igen! :)

Jag var och hälsade på Lina, Mikael och Malte i fredags och sen bar det av till min bror och Anna. Så jag har haft en fullspäckad helg. Promenad, mys, slottsbesök, julmarknad, shopping och så en massa god mat och trevligt sällskap!

Här kommer ett litet smakprov på fotona jag tog i fredags på ursöta Malte vars föräldrar jag fotade när han låg i magen.



Ärligt, jag vill snart inte lägga upp fler bilder här. :( Det blir inte bra med färgen och just nu har jag inte tid att fixa till det. Det ser ju ut som om han är helt grådassig. Och det kan jag LOVA att han inte är. Han är ju jättego och färgglad! :) Suck! Nu längtar jag ÄNNU mer efter min nya dator!

Gnäll, gnäll, gnäll! Jag som egentligen är på jättebra humör. Förlåt. Ska skärpa mig! ;) Söt e han i alla fall, färglös eller inte! :) Och förresten, nu har jag hunnit höra mer på Riahnnas skiva. Japp, detta inlägg tog mååååånga minuter att skapa! :P  Den är ok. Det finns nog några bra låtar!
Nu ska jag slappa och trycka i mig choklad! hahaha! Jag som skulle sluta äta godis... ;)
Ha en bra kväll!

Kommentarer


Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

Jättefint foto!! Färgerna går ju att fixa! Lägg ut svartvita annars så länge?! Då ser man ju inte om det saknas färg?! Och huvudsaken är att de blir bra IRL, eller hur?! :)



Hoppas att du hade en jättebra helg?!

Stor kram Carro

2009-11-30 @ 20:27:47
URL: http://spindeltjejen.wordpress.com
Malin

Tack! Jag visst är det viktigast att det blir rätt irl, men det är lite irriterande att det inte ville sig här också! :) Men nu har jag kommit på ett sätt! :):):) Och jo tack, helgen var mycket bra! Hoppas du också haft det bra!

KRam

2009-12-01 @ 18:56:55
URL: http://msfotografier.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: