Nothing compares to you

(Sinéad O'Conner) Bra låt, passande titel. Ida är min favorit i hela världen och i fredags var jag barnvakt och Ida sov över. Vi hade mysigt, kollade på film och åt popcorn. Jag bestämde mig för att testa Picasa 3 idag och gjorde ett väldigt snabbt kollage med 4 foton från Idas fyraårskalas. (Ingen bildredigering)

 

Jag har en del att öva på! :) Men skam den som ger sig, och det är kul att leka lite. Snart är det dags för IKEA. Behöver ett nytt skrivbord... Har ett på span där men jag tycker det är lite dyrt. Ska ta med mig mina kära föräldrar som smakråd! Ha en bra söndag!

Kommentarer


Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

Det är skoj att leka lite! :)

Jag har också testat Picasa och det är ju enkelt och bra om man vill ha det billigt och inte har tillgång till PS. Dessutom går det snabbt och smidigt och man kan få till fina kollage! :)



Det där blev jättebra!

Kram Carro

2009-11-22 @ 23:40:50
URL: http://spindeltjejen.wordpress.com
Jenny

Va, fint! Roligt att se bilder från kalaset. Gulligt med bild på namnskyltarna. Kram Jenny

2009-11-23 @ 09:09:12



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: