I stand here still

(Tingsek) Fast det gör jag ju inte! Jag kör på i 180! :) Eller kanske inte ikväll, ikväll blir det lugnt! I morgon ska jag försöka hinna med några ärenden...

En sak som stått still är min dator... Idag när jag skulle redigera ett foto jag tog med 5D:n i eftermiddags så kunde inte Elements öppna RAW-filen... jahapp. Det är ju trist... så jag laddade hem en 30 dagars trialversion av lightroom... men jag är ju så van vid elements och det går så lätt där. Det kanske inte heller är rätt tid en fredagkväll och lära sig ett nytt program, men jag har iaf redigerat ett foto. Jag har tänkt kolla upp Apeture 2 också... Är det någon där ute som har några tips att ge. Tyvärr är inte Photoshop Cs4 aktuellt... Lite väl dyrt. Men det hade jag ju kännt igen mig i.



Gokväll! :)

Kommentarer


Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

PS CS3 är också bra tycker jag! Jag har CS4 och det är super :) Fast det kostar ju lite också...



Har du testat Picasa att göra kollage i? ;)



Kram på dig!

2009-11-07 @ 00:35:05
URL: http://spindeltjejen.wordpress.com
Louise

Superfin bild!

2009-11-09 @ 09:09:40
URL: http://krabbangunnar.wordpress.com/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: