Happy birthday

(Stevie Wonder)

Igår var jag på 4årskalas hos min älskade systerdotter. Hon hade klätt upp sig till prinsessa dagen till ära, eller just det hon var drottning! Jag fotade en hel del, men det blev mörkt snabbt så jag fick ta till hög iso...

Jag har fortfarande ingen bra lösning på redigeringsprogramfronten, så ni får bara ett foto idag. Och precis som i lördags har alla färger försvunnit. Vill egentligen inte lägga upp foton när de inte visas så som jag redigerat, men det är ju en fotoblogg och vad skulle den vara utan foto. Ni får helt enkelt ha överseende! :)

Kommentarer


Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

Vilket härligt foto! Det ser levande ut!



Och vilken söt Sessa! Hoppas att ni hade en mysig dag :)



Har veckan börjat bra?



Kram Carro

2009-11-09 @ 21:18:03
URL: http://spindeltjejen.wordpress.com
Malin

Tack! Och jodå veckan har börjat bra! Hoppas den slutar så med! ;) Jag ska vaccineras på fredag!

Kram

2009-11-11 @ 18:58:05
URL: http://msfotografier.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: