Clarity

(John Mayer) Den låten påminner mig om när jag låg på sängen i mitt rum i Lonnie (Launceston, TAS, Australien) och pluggade. Härom dagen lämnade en av mina bästa vänner London för att ha semester i Asien några veckor och för att sedan flytta till Adelaide... Jag kommer sakna dig såååå Lisa!!! Så nu är Australien en frekvent gäst i mitt minne. Ibland känns det som om det var ett annat liv. Jag hade funderingar ett tag på att packa ihop allt här och hänga med. Men nu är jag här, och här närmar sig julen med stormsteg. Det märks bl.a. på mitt jobb. Vi övar Lucia-sånger och även en och annan julsång. Så dagens foto blir en blandning av Australien och julen. Fotograf är Linda B som jag lärde känna när jag pluggade down under. Kamera: en gammal skruttig kompakt Olympus mju... hehehe

Me and Santa! <3 hahaha!

 

Jag ber om ursäkt för att det är lite tunnsått med nya foton. Hösten kan vara lite svår. Man vaknar - det är mörkt, man går till jobbet och kommer hem - det är mörkt igen. ;) Men förhoppningsvis kommer det nåt nytt skoj snart. :) Den som väntar på nåt gott... :)

Kommentarer


Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

Jag håller med dig - och de flesta andra jag känner - det är ingen höjdare att fota i det här vädret! :)



Hoppas att du mår bra i alla fall och får se lite sol - den har inte varit här på ett par veckor nu :(



Kram Carro

2009-11-18 @ 17:50:06
URL: http://spindeltjejen.wordpress.com



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: