Whoops now

(Janet Jackson) Bubbelgum-pop, som jag har för mig var ett sånt där "dolt spår" som var populärt ett tag. Jag har ett svagt minne av att Janets vänner var med i videon och att det var soligt, varmt och att de hade roligt! Det har några av mina vänner också nu - i Australien... :) Här hemma har vi det mysigt med snöblandat regn och slask! INGET slår den skånska vintern! ;) Hehehe!

Det skulle vara kul med lite snö, bara den får ligga mer än några minuter. :) Så det får gärna fortsätta snöa så det kommer massor av snö!

Idag har jag skickat iväg en beställning till Crimson. Så jag lääängtar till fotona kommer på posten! :)

Ett av fotona jag beställde kopior av var på den här sötisten... dock inte detta foto.

Kommentarer


Jenny

Vilken fin bild på en glad Ida!

/ Jenny

2009-12-17 @ 11:43:06



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: