When I need you

(Leo Sayer) Jag tittade lite på favoriterna från idol 2009 idag och då var Rezas tolkning av ovanstående låt med! Hon är duktig! Jag tycker hon gör den mycket bättre än originalet! :) Men originalet får väl duga då jag inte hittar Rezas på spotify...

Jag har inte bloggat så mycket nu i jul. Men här kommer några foton från självaste julafton. På den bästaste tomten EVER! :) Hon hade även skrivit namnlappar och bestämde placeringen vid matbordet! SÅ duktig!


Ida levde sig in i filmerna på TV. Detta året var första gången som hon intresserade sig för Kalle Anka... :)


Titta så fint hon gjort! :)


Kalle var i alla fall mest roligt! :)

Kommentarer


Gunnar

Underbara bilder på en underbar tjej

2009-12-28 @ 10:13:39
Malin

Tack så mycket! (Och visst är de tagna av en lika underbar tjej! ;)) hihi

2009-12-30 @ 12:14:42
URL: http://msfotografier.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: