Closer

(Kings of Leon) Låten valde jag bara för att jag tycker den är så bra. :) Och jag har många bra minnen till den trots att låtens handling kanske inte är så positiv... ;)!
Visst är det fint? Gravida magar är så himla fina tycker jag! Speciellt Saras mage här på bilden. Idag blir det bara en sneak peak då Sara inte fått fotona än. Men det kommer mera snart. :) Vi tog kort både inne och ute. Och med den blivande storasystern. Hon ville inte så länge, men det blev några riktigt fina foton tillsammans med Sara och magen ändå! :)
Nu ska det blir skönt att vara ledig i helgen och ta det lugnt. Hoppas det blir fint väder så man kan vara ute. Annars får det kanske bli slappehelg med film och godis? :)

Kommentarer


jennifer

Hej, eftersom du verkar intresserad av foto så har jag ett bra tips på en fotoblogg till dig! http://denisevanderroux.blogg.se :) Om du ser detta som reklam/spam så ber jag om ursäkt!

2010-10-08 @ 04:51:51
Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

Hur är det Malin? Du skriver inte blogg så ofta längre? Och du tar ju så fina foton! :) Så det tycker jag att du ska! =)

Mycket jobb m.m.?

Kramar Carro

2010-10-10 @ 16:33:57
URL: http://spindeltjejen.wordpress.com



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: