Bloggdöd?!?!

Man skulle kunna tro att min blogg gått och dött, men det har den inte. Jag har bara varit väldigt, väldigt dålig på att uppdatera. Nu när julen är över så har jag ett foto på tre julklappar som vi gav bort. Våra fina syskonbarn. Ida, Moa och Adam.
Julen var mysig och vi fick jättefina julklappar! En som jag gillar extra mycket är mitt nya objektiv 50 mm f1,4!!! :):) Och så en fin-fin crumplerväska till kameran. Jag har länge gått med min gamla kameraväska som passade jättebra till 450d men inte lika bra till stora 5d med battrigrepp! :P Så Nu är jag stolt innehavare av en svart crumpler med grönt foder! :)
Lite mellandagsrea har jag också hunnit med i min favoritbutik Noa Noa. De har verkligen rea då allt från höst- och vintermodet som är kvar reas ut till halva priset! Så jag gjorde några fynd.
Nu blir det film!

Kommentarer


Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

Vilka jättefina julkort! :D

Det antar jag att de blev jättegladaa över?! :D

Kramis

2011-01-02 @ 22:39:25
URL: http://spindeltjejen.wordpress.com
Malin

Tack! Ja, de var uppskattade julklappar! :)

Kramar

2011-01-03 @ 10:55:11
URL: http://www.malinsfotografier.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: