Champagne och raketer

Igår var det bubbel och raketer här (precis som hos majoriteten av befolkningen). Vi hade beställt trerätters från en bra restaurang som vi alla såg fram emot. Tyvärr blev vi ganska besvikna då det enda som fick godkänt (endast godkänt) var förrätten. Allt det andra hade vi gjort mycket bättre själva. Trist då vi tänkt att det skulle bli lite extra lyxigt att få god restaurangmat på nyår. Men annars var kvällen mycket trevlig. De fina fåglarna på glasen tyckte dock inte alls om att sitta där de skulle så de rök ganska tidigt under kvällen. Som tur var tror jag vi lyckades hålla reda på våra glas ändå! ;)
Jag gjorde ett försök att fota raketer, jag upptäckte snabbt att jag behövt ett teleobjektiv. Men här får ni en mycket förstorad variant av ett foto. Kramar på er och gott nytt år!!! Jag ska försöka få ihop en lite årsresume i dagarna. Sen blir det 2011 som gäller!

Kommentarer


Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

Vad tråkigt med maten! Men det är ju inget man kunde anat innan, man tror ju oftast att det ska vara gott när man beställer från restaurang :(

Hoppas att nya året har börjat fint för er ändå! ;)

KRamar!

2011-01-02 @ 22:32:42
URL: http://spindeltjejen.wordpress.com



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: