100619

Vilken dag! Vilket bröllop! Och NEJ jag "pratar" inte om Viktoria och Daniels! Igår var vi bjudna på 30årsöverraskningsfest... Den skulle börja 15:30... hmmm kunde det vara bröllop på G? Vi var inte säkra, tyckte det kändes som en stor grej att hitta på att det var överraskningsfest i så fall. Men ju närmare dagen vi kom desto mer troligt blev bröllopet. Brudgummen (som höll i överraskningsfesten) ringde mig och frågade om jag ville komma lite innan och fota förberedelserna och Jens kunde ju följa med och ta med reflexskärmen.... Ja, visst kan vi det. Men han ville att vi skulle komma redan klockan 14:00... hmmm. :) Och när det bara var några dagar kvar så fick jag ett sms med frågan om jag och Jens kunde komma redan 13:30. Javisst, sa vi, men det behövs nog inte två timmar för att fota förberedelser... hmmm. Tillbaka kommer ett sms med en önskan att det skulle vara jättebra om vi kunde komma så tidigt ändå så kunde jag kanske hjälpa till med dekorationerna... hmmm.
Vi kom dit innan 13:30 vilket nog inte var väntat då jag är världens tidsoptimist! Och visst så kom inte bara Conny uppklädd utan även Annica iklädd brudklänning och de var sååååå fina!
Så vi tog porträttfoto och sen fixade vi lite förberedelser för att sedan gömma oss i ett rum tillsammans med prästen, Henrik, som för övrigt är en vän till Conny och Annica. Där satt vi och hörde hur gästerna började anlända, blev skickade upp till takterassen för mingel och musik. När alla var komna så smög vi upp och bröllopet började! :) Det var jättevackert!
Här kommer ett smakprov.
Vilken dag det blev! Och vilken kväll!

Kommentarer





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: