New deep

(John Mayer) Den här låten påminner mig om Australien och när jag pluggade där. Innan Australien hade jag aldrig hört talas om John Mayer, men både min room mate och en av mina pluggkompisar lyssnade mycket på honom och introducerade hans musik för mig! Jag är glad! Jag tycker mycket om hans låtar! Det är för fem år och 1 månad sen idag som jag kom hem. Och ja, jag hade kanske ett "nytt djup" efter den upplevelsen. Jag hade aldrig varit ifrån min familj så länge innan och jag umgås mycket med dem så det var nog det jobbigaste. Men när jag väl hade börjat skolan och fått lite ordning så gick det faktiskt väldigt bra! Jag träffade nya vänner och gjorde en av de allra bästa resorna någonsin runt om i Australien. Och när jag kom hem så väntade min helt nya underbara systerdotter på mig! Åååhhh, ibland längtar jag tillbaks! :) Men jag har faktiskt två nära vänner som flyttade till Oz  för några månader sen och jag måste ju besöka dem så nu har jag verkligen en anledning att åka tillbaka! :)
Jag skrev nåt om ett collage igår. Det blev inte bra, men tyvärr får det bli dagens inläggsbild. Det är från en annan resa, som jag gör lite oftare, nämligen till Kalmar där min käre bror bor! Vi var på slottsmarknad och när vi gick från parkeringen så gick vi förbi dessa ursöta husen!
Jag är inte riktigt bästis med med mac's sett att se på saker än. Jag har nästan uteslutande jobbat med PC förr, så det känns lite konstigt att inte ha full kontroll!!!! Men jag kämpar på och försöker lära mig så gott det går! :) Så det får bli ett halvtaskigt collage från PsE... hehehe. Jag har nämligen lite annat för mig idag. Ska förbereda att litet födelsedagskalas nu. Närmar ju mig medelåldern med stormsteg i morgon! ;)
Ha en bra lördag!

Kommentarer





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: