Dancin shoes

(Gavin Degraw) Malva hade sina dancin shoes på idag! :)
Idag har jag varit och fikat med Malva och Ida och deras fina mammor! Jag var sugen på en semla (trots min laktosintolerans, som jag precis "upptäckt", och det hade jag tänkt fixa med tabletter endast för semlans skull!!!) så jag föreslog Ramklints som min syster (Idas mamma) sa har goda semlor. Jag, Sara (Malvas mamma) och Malva gick dit, men där var fullt. Stor besvikelse!! ;)  Så vi gick till ett annat fik som brukar vara bra och är väldigt barnvänliga (de har tom leksaker, böcker och ritgrejer till barnen). Där mötte Ida och Jenny upp med oss. Men idag var nog inte vår dag (eller caféets) för de två (väldigt trevliga) kvinnorna som jobbade där var så förvirrade. Så beställningarna blev lite förvirrade och min rabarberpaj värmde de i micron och ni vet alla vad som händer när man värmer för länge i micron va? Det blev en stenhård och faktiskt bränd paj. Inte alls gott. Men den varma (laktosfria) chokladen var god i alla fall. Och sällskapet var trevligt! Och Malva, hon gillade musiken och bjöd på lite dans! :) Så fin!
Två gamla godingar på tre fina godingar! ;)

Kommentarer


[FOTOBLOGG] Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

Åh nej - laktos - vad jobbigt! Har du haft problem med det förut? Är det intollerans eller känslighet? Hoppas att det växer bort!

Kramar Carro

2010-02-13 @ 18:50:13
URL: http://spindeltjejen.wordpress.com



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: