Black or white or colour?

Malte, lite allvarlig, men ack så gullig! Jag redigerade denna lite mittemellan. Gillar de dovare färgerna. Vad tycker ni?
Just nu öser regnet ner ute, vilket det gjort sällan denna sommar. Men när jag skulle fota Malte och hans underbara familj så lyckades vi pricka in två olika regntillfällen! Vilken otur! Men det blev några fina foton ändå! Jag har några kvar att redigera, kom av mig lite förra veckan. Det har varit så mycket annat skoj att hitta på. Åka på spa till exempel. Jag kan varmt rekommendera Torekovs hotell och spa. Inte så stort spa visserligen men underbar service och fräscht och mysigt hotell. Maten var också mycket god.
Nu ska jag stänga datorn tror jag. Är lite nojjig (kanske helt i onödan) när det åskar och blixtrar ute. (det har det nämligen börjat göra nu... ) Mammas och pappas förra dator pajade helt vid ett sånt tillfälle. Så tills nästa gång! Ha det!

Kommentarer


Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

Jag gillar också dovare färger! Det och svartvitt tillsammans är fint! =)



Jag ska läsa barn- och ungdomssjuksköterska uppe i Umeå i höst, under ett år på distans :) Fick ett stipendie jag inte kunde tacka nej till :)



Kramis

2010-08-06 @ 19:42:36
URL: http://spindeltjejen.wordpress.com



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: