Några foto från helgen...

... Det har varit en lugn helg. Och datorn fick stanna hemma. Men här kommer några foton.
Årets första vitsippor på bild... (för mig alltså;))
Två av dem jag "umgåtts" med i helgen:
Emma blundar tyvärr lite med ena ögat, men hon stannade i alla fall på plats när jag tog detta kort. De flesta försöken jag gjorde för att föreviga henne slutade med att hon stod på samma sidan kameran som jag och ville kolla vad det var jag hade för mig. Hahaha! :)
Kattvän som jag är (är lite rädd för dem) så vet jag inte ens vad denna fina katt heter. Men jag har släppt in och ut henne många gånger i helgen. :)
När vi var ute på promenad så hade jag solglasögon på mig. När jag tog ett foto in i "skogen" och sen kollade på det i kameran blev jag så besviken. Jag hade inte fått med det där coola ljuset jag såg.... Sen kom jag på varför. Solglasögonen gav det coola ljuset... så här får ni se vad jag såg.

Kommentarer


Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

Coolt!! Ibland gillar jag att bära solbrillor mer än utan! :D



Kramis!



Ps - söta kort och fin misse och allt!

2010-04-14 @ 10:43:31
URL: http://spindeltjejen.wordpress.com



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: