Fiska krabbor!



I söndags ringde min syster mig och undrade om jag ville hänga med och fiska krabbor i Barsebäck. Det ville jag. Det blåste massor men vi tog skydd av muren ute på piren.




Ida, Jenny och Britta kollar efter krabbor!




Ida och hennes fina faster Britta ser om de kan få napp.




Med hjälp av fiskelina, klädnypa, räkor och en del tålamod fångade Ida krabbor!



Inte en utan två krabbor fångade Ida!



Ett leende under fikan efter storfångsten!



Hon ställer inte alltid upp på bild... har hon kanske tröttnat på att hennes moster alltid har kameran framme?

Kommentarer


angelica

helt otroligt fina bilder.

Sparad som favorit, hit återvänder jag. =)



Angelica - fotoblogg

2009-09-27 @ 23:32:25
URL: http://angeliqe.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: