Waiting on the world to change

(John Mayer) Ja, jag väntar på att världen ska förändras. Det hade varit kul med lite sol t.ex. Senast jag såg den vet jag inte?! Men å andra sidan så är det ju mysig med tända ljus och det blir ju lite effektlöst om solen skiner! :)
Jag gillar att möblera om, skulle i princip göra det varje vecka. Men det ska ju bli snyggt också. Just nu tror jag att jag har bästa möjliga möblering hemma så det går liksom inte att ändra... men jag vill ju så gärna. Så då tar jag all denna förändringsenergi och lägger på jobbet. Just nu håller jag och några till på att fixa en jättehäftig ljusateljé. Det tar lite tid att fixa, men det kommer bli så coolt! Jag längtar tills det är färdigt. Fast ändå inte. Vad ska jag då engagera min extra energi i? :)

Ont om foto. Jag håller på att fixa så att det ska bli smidigt att redigera igen. Så när det är fixat kommer det förhoppningsvis upp mer foto igen! Och så har jag faktiskt två "jobb" inbokade inom den närmsta tiden! :):) Håll tummarna för att det blir av!

Ha en fortsatt bra torsdag!
Kramar

Kommentarer


Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

Jag förstår inte vart solen har tagit vägen? Har den emigrerat? För jag har inte hört någon som har haft sol på länge nu? =(



Kram på dig!

2009-11-19 @ 17:46:39
URL: http://spindeltjejen.wordpress.com
a home far away

Du kan få lite sol av mig om du vill...:)



Trevlig helg!

Kram Gunilla i Singapore

2009-11-20 @ 05:32:23
URL: http://www.vitaanglar.blogspot.com/
Malin

Ja, man skulle kunna tro att den emigrerat. Men idag kom den! Tack Gunilla! Det måste vara du som skickat lite från singapore! :)

Kram

2009-11-20 @ 20:03:24
URL: http://msfotografier.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: