Imse vimse spindel

Första gången jag fotograferade Malte så underhöll jag och hans mamma Lina honom med favoritsången Imse vimse spindel. Och gissa om den dög även den här gången?! :) Nu var Malte helt med på noterna och kunde rörelserna också!
I går var det after work med arbetskamraterna och vi hade spelkväll. Det var kul. :) Vi spelade bl.a. Scategory vilket är ett spel där man på tid och med en given begynnelsebokstav ska komma på ord. Men inte vilka ord som helst utan alla lag har likadana listor med 12 kategorier som styr. Behöver jag berätta att mitt lag vann?! ;) Hihi.
Ikväll är det fest igen. 31års fest närmare bestämt. Min kära kompis Linda fyller år och firar med middag! :) Mums!
Hoppas ni också har en bra helg!

Kommentarer


Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

Han är så söt lilleman! :)



Hur går det med fotandet? Har du motivation för hösten och vintern?!

Kram på dig!

2010-09-20 @ 21:03:34
URL: http://spindeltjejen.wordpress.com
Malin

Hej!

Jag vet inte alls var motivationen tagit vägen... den är inte tillbaka än. Men jag har en fotografering på g. :) Det är kanske det som behövs.

Kramar

2010-09-21 @ 20:53:45
URL: http://msfotografier.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: