Från och med du

(Oskar Linnros) Han blev ju lite dissad i idol i fredags, men jag gillar faktiskt den låten. :)Ibland kan jag tycka att idol-juryn tycker de själva är lite väl bra... Annars är Linnea och Jay favoriter. Jag gillar Linneas stil och Jays röst är cool. Nog om idol... :)
Idag har vi varit och ätit lunch på Tolånga 17. Det är en gård som säljer kött från sina egna kor och grisar och även serverar det i sin restaurang. Även de andra ingredienserna är lokalt odlade. Det var gott. Vi var yngst! Till och med servitrisen kom fram och sa att det var så kul att det var några yngre som kom och åt. Heheh! Jag rekommenderar ett besök!
Efter vi ätit åkte vi till Vombsjön och gick en promenad. Det var riktigt fint. Det kommer fler foto, men inte nu. För nu ska jag äta! :) Ha en skön söndagskväll!

Kommentarer


Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

Vilken vacker byggnad! =) Riktigt Skåne :D



Trevlig helg lite i förskott ;)



Kram Carro

2010-10-20 @ 21:50:25
URL: http://spindeltjejen.wordpress.com



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: