Gone

(N'SYNC) Jepp, jag har lyssnat på dem när jag var yngre. :) Och nu passar titeln in. För våren försvann? Eller? I helgen var det helt underbart väder, men sen dess har jag inte sett så mycket sol. Men Vintergäck kanske kan lysa upp kvällen i alla fall. Det är inte helt lätt att fota en gul blomma, men de här får duga.
Jag längtar efter våren som jag nog tidigare påpekat. Och min favoritaffär har fått in världens finaste vårkappa. Men jag har bestämt mig för att inte shoppa så mycket kläder i vår som jag brukar. Så jag kanske får fixa till nån gammal vårkappa. Det skär lite i hjärtat när jag tänker på jackan! ;) hahaha! Ja just det, det var ju bara kläder! :)
Just nu händer det en del på jobbet så jag måste faktiskt ta och jobba lite nu! Ha en bra kväll!
kramar
Malin

Kommentarer





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: