Maria Maria

(Santana) Kommer ni ihåg den? Jag gillade den jättemycket! Och jag gillar det här fotot på Maria mycket också! :)

 

Vacker!
Jag har några jobb på G inom det närmsta och hoppas verkligen på fint väder utan regn! Det var jättekul att fota Maria inför hennes bal och det ska bli så kul att fota snart igen! Så hoppas allt klaffar! :)
Annars går jag mest och stressar för att allt ska bli färdigt på jobbet i tid. Men snart blir det lugnare och kanske man kan stressa ner då. :) Det skulle ju inte helt fel med sol och värme också! ;)

Kommentarer


Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

Den låter är härlig, måste lyssna på den nu bara för det ;)

Har ni haft mycket regn hos er också? Här verkar solen ha gått i ide... =(

Kramisar

2010-06-10 @ 22:36:56
URL: http://spindeltjejen.wordpress.com
Malin

Javisst är en skön. :) Vi har tyvärr rätt tråkigt väder här nere... Så solen är i alla fall inte här och jobbar! ;)

Ha en skön helg!

Kramar

2010-06-12 @ 09:51:30
URL: http://www.malinsfotografier.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: