Ja må hon leva

Igår fyllde underbara Malva 2 år! Det känns som om det var i går jag var och hälsade på i korridoren på 44:an. Man fick inte komma in på avdelningen pga smittorisk. Men där ute i korridoren träffade jag Sara och Malva. Och Malva hon var så liten! :) Så liten och ursöt! Nu är hon lite större men fortfarande URsöt!
Kortet är från Malvas kusins namngivningsfest i somras.
Och idag är det kalas. Jag ska dit och har precis gjort mitt första kort på minst ett år. Ett tag höll jag på riktigt mycket och gjorde kort, men eftersom det är ett sånt projekt att plocka fram grejerna och sedan plocka undan dem igen så har det inte blivit så mycket på senare tid. Sen har ju fotograferingen tagit över lite också. Men idag satte jag mig alltså ner och gjorde tre kort. Jag provade för första gången att använda mina promarkers för att färglägga stämpelavtrycken. Det var kul och några blev fina. :)
Det blev de här tre korten, alla är ganska somriga. Kan det kanske vara så att jag längtar till solen och värmen? :) Ha en riktigt bra lördag! :)

Kommentarer


JUST ANOTHER CRAZY BLONDE - WITH JUST ANOTHER STUPID BLOG

Vilka fina kort du gjorde! :D



Jag längtar tills vi flyttat och bor större så att jag kan ha mina scrappinggrejer i ett helt skrivbord och inte behöver plocka undan allt varje gång :)



Fin mössa lilltösen har - sån skulle jag kunna tänka mig att sola i! :)



Trevlig söndag!

Kramis Carro

2010-01-31 @ 00:14:28
URL: http://spindeltjejen.wordpress.com
Malin

Tack!

Jag skulle också vilja ha ett rum där allt sånt här kunde få vara framme! :) Då hade man gjort så mycket mer och oftare! :)

Mössan är från HMs och Marimekkos samarbete. :)

Kram

2010-01-31 @ 09:31:15
URL: http://msfotografier.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: