Cold as ice

(Foreigner) Hehehe, den passar in idag. Fast den handlar ju förstås inte om vädret! :P

Idag är det -10°C här. Kallt! :) Men jag och Linda trotsade kylan och gick ut på en lite promenad. Jag passade på att ta med kameran för att föreviga detta!
Vi gick upp och ner för backarna. Denna gick vi mest ner för! ;)
Högst upp! Hade varit en ganska fin bild om folk visste vad man skulle använda papperskorgar till... men det vet de tyvärr inte. Det låg tom söndriga pulkor och liknande i buskarna. Det som göms i snö... ;)

Kommentarer


JUST ANOTHER CRAZY BLONDE - WITH JUST ANOTHER STUPID BLOG

Vilken vacker snö! Man blir helt förblindad. Inte snöblind då alltså - utan bara helt hänförd! :)



Jag var ju ute igår - i flera timmar och det var så otroligt vackert! :D

Sån här vinter vill jag ALLTID ha!



Kram C

2010-01-04 @ 20:28:27
URL: http://spindeltjejen.wordpress.com
Malin

Javisst är snön vacker! :)

Kram

2010-01-04 @ 22:34:29
URL: http://msfotografier.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: