Princess days

(Rebecka Törnqvist) Jag ska vara prinsessa på lördag... :) Jag är bjuden på en födelsedagsfest med tema filmstjärna/filmkaraktär eller sagofigur. Först var jag helt inne på Mia Wallace i Pulp Fiction. Men jag har inte lugg och tänker inte klippa det till lördag... och peruker är svåra att få tag på här i Lund. Sen tänkte jag att kanske jag kunde vara Audrey Hepburn och göra en sneluggsuppsättning (och strunta i hennes minilugg) men jag hittade inga kläder som jag gillade. Så jag ringde min syster och undrade om jag kunde låna Idas (min systerdotter) prinsesskrona. Väl hemma hos dem var min mamma även där och hon föreslog att jag skulle låna Jennys balklänning (som mamma sytt!!!). Sagt och gjort, nu har jag Jennys lila balklänning här, Idas "diademkrona" i ljuslila plast och en svart bolero. Så nu blir det alltså prinsessa på lördag. Jag får fota det hela så får ni se! ;)
Här är en annan liten prinsessa! :)

Kommentarer


Plutten

Åh vad mysigt att få klä ut sej till prinsessa, det var det ju säkert tio år sedan man gjorde:)

2010-02-18 @ 21:28:09
URL: http://tillbakatillnuet.blogg.se/
A home far away

Wow vilket härligt tema på en fest, ha så kul!



Kram Gunilla i Singapore

2010-02-19 @ 07:48:48
URL: http://www.vitaanglar.blogspot.com
Malin

Ja det var ett kul tema! Värden och värdinnan var Shrek och Fiona, jättefina! :)

Kram

M

2010-02-21 @ 21:35:00



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: