meet me half way

(Black eyed peas) spelas på ZTV just nu. Inte så speciellt bra, men den dög som bakgrundsmusik. Jag känner att mitt fotograferande för tillfället är lika trist som bakrundsmusik... Därav inte så mycket nya, fina foto här. Men jag har en del projekt i mitt huvud som jag hoppas kunna förverkliga.
(behind the scenes "7 dödssynderna" som jag fotade förra våren.)
Det är ett tag sen nu... jag får nog ta mig i kragen och fixa ett av de projekt jag funderat över. :) Det är ju så kul att fota! :)

Kommentarer


[FOTOBLOGG] Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

Åh vad skoj! Jag önskar ibland att man kunde fota tillsammans och vara kreativa :)



Kanske ska tjoa till nästa gång jag ska neråt landet? :)



Kram C

2010-02-13 @ 17:51:13
URL: http://spindeltjejen.wordpress.com
Malin

Det hade varit jättekul!

Kramar

Malin

2010-02-15 @ 17:16:47
URL: http://msfotografier.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: