Keep on walking

(Salem al Fakir) Yeay! Nu kan jag höra den igen. :) Idag sken solen och jag skulle ta med kameran ut och fota, men jag hade lite jobb att göra först och när det var färdigt så hade solen försvunnit igen. Men nu har nästan all snö töat bort och idag var det hela 7 grader! :)
Jag har ingen kul ny bild idag, så det blir ingen för jag är lite trött på att lägga upp gamla. 
Men det blev en gammal ändå! ;) Jag ska försöka dra igång mitt lilla projekt snart. Är det någon som vill ställa upp som modell? Behöver tre stycken. :)

Kommentarer


[FOTOBLOGG] Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

Hade jag bott i närheten hade jag utan tvekan velat bli fotad av dig!! :)



Kram på dig hela vägen från storstan :D

2010-02-28 @ 19:14:52
URL: http://spindeltjejen.wordpress.com



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: