Fireflies

(Owl city) Ganska bra låt. Har bland annat lyssnat på den när jag går till jobbet. Och när jag sitter och pysslar... :)
Här är lite foton från när jag gjorde korten förra helgen! Jag har för en gång skull inte så mycket inplanerat denna helgen så jag borde passa på att göra sånt här! :) Eller kanske fixa med hemsidan, eller så borde jag plugga lite till jobbet. Men det är ju helg... heheh! Jaja, nåt kommer jag nog hitta på. Blir det nåt kreativt så kommer det nog upp här! :) Ha en bra kväll! Nu ska jag hem till min kollega och vän Lina och äta lite pizza och spela Wii! :) Närmare bestämt Mario World. Snacka om flashbacks till barndomen! :)

Kommentarer


a home far away

Ja hehe, helgen brukar gå i rasande fart:)



Ha en fin dag

Kram

Gunilla i Singapore

2010-02-06 @ 08:52:33
URL: http://www.vitaanglar.blogspot.com
[FOTOBLOGG] Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

Vad skoj med Wii och Mario! Det är nostalgi det! :)

Fireflies är bra! Den tror jag får följa med mig i mobilen till Thailand :) Strandmusik och njuta-musik :)



Ha en fin söndagskväll!

Kram Carro

2010-02-07 @ 20:35:15
URL: http://spindeltjejen.wordpress.com



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: