Ny mail

Jag har skaffat en ny mail som passar lite bättre till bloggens namn. Om ni vill kontakta mig angående bloggen eller något annat så kan ni nå mig via den nya mailen!
[email protected]

Och så har jag sett att ännu en ny prenumerant dykt upp! Tjohoooo! Välkommen och bjud gärna in fler! 

Jag håller på att planera en fotografering just nu så det kommer snart upp nya foton hoppas jag! Det är jag och Lina som har lite planer. Det ska bli spännande. :D
Men här är alltså ett foto som togs för nästan exakt ett år sedan. Jag åkte hem till henne ikväll och tänkte att jag skulle ta ett foto idag för att se vad som hänt, både med henne och med min fototeknik. Men hon hade redan somnat, tufft med både förskola och första dagen på dansen!



Nu när jag har ny mail lovar jag att bli bättre på att kolla den! :) Så maila på om det är nåt ni undrar över!

Kram

Kommentarer





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: