Waterfall

(Gavin Degraw) En av mina favoriter från hans senaste skiva. Jag och två vänner till mig var och såg honom i våras. Det var en sjukt bra koncert! Jag gillade hans musik innan, men efter blev jag helt frälst!



Gammal bild från en som känner sig gammal och sliten! ;) Jag tog den under en höstpromenad (eller var det vinterpromenad) i Måryd förra hösten (vintern). Jag hade dille på långa slutartider och hade precis fått ett stativ i julklapp. (Det var visst en vinterpromenad vid närmare eftertanke! :)) Inte mitt bästa kort, men det passar ihop med rubriken! :P

Skämt åsido så är jag helt slut idag; sov dåligt i natt och nu har jag varit ute och sprungit. Energin är slut och likaså är hjärnkapaciteten. Jag gjorde något jag tycker är jobbigt idag (andra skulle tycka det var en "piece of cake") så det har också tjuvat lite energi.

Vad gnällig jag låter, hehehe. Vill bara förklara varför detta inlägg saknar vettigt innehåll! :D

Nu blir det "tv" på datorn. Sen läsa och sen sooooooooooooooova!!! :) (Tänk att det kan vara så skönt att sova. Tyvärr missar man ju mycket om man sover för mycket! :P)

Kommentarer


Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

Man får vara gnällig ibland ;) Man kan ju inte vara på topp jämt hörru ;)



Vilket vackert foto! Jag älskar resultatet man får av förhöjt F-värde när vattnet rinner! Det ser drömskt ut!



Hoppas att du får sova bättre nu inatt så att du har lite mer energi imorgon!



Stor kram från Carro

2009-10-27 @ 20:46:32
URL: http://spindeltjejen.wordpress.com
Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

Svar:

Det är såååå härligt att fota i höstnaturen. Underbara färger, härlig sol och frisk luft. Och så kalla fingrar och fötter så klart, men allt har sin charm ;)

Försöker att hitta alla fina saker med hösten, brukar inte gilla den så mycket annars ;)

TACK för dina fina ord som svar på den tarvliga kommentaren! <3

Kram Carro

2009-10-27 @ 22:58:20
URL: http://spindeltjejen.wordpress.com
Louise

Blir ju nyfiken och undrar vad du kan tänkas ha gjort som du tycker är jobbigt!



Hoppas allt är bra och att du sover bättre!



Kram

2009-10-28 @ 15:53:09
URL: http://krabbangunnar.wordpress.com/
Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

Tack så jättemycket tjejen! Dina foton är ju inte heller att leka med! :) Skoj när man kan vara lite inspirationskälla och även få inspiration av dig! :) Toppen!

Hoppas att man får se lite foton sen!

Sov så gott ikväll och ha en toppenfin helg!

Kram Carro

2009-10-29 @ 20:05:57
URL: http://spindeltjejen.wordpress.com



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: