"Looking out across the night time

the city winks a sleepless eye" (Human Nature, Michael Jackson)

Jag kollade lite på idol innan idag. Michael Jackson tema. Två av mina favoritlåtar var med. Human Nature som hon som sjöng förstörde totalt! Och så Will you be there. Jag tyckte Eddie sjöng den riktigt bra. Michaels låtar är inte lätta att sjunga. Musik är jätteviktigt för mig (som för många andra). Msuik skapar stämning. Och olika humör behöver olika musik.



Det här fotot tog jag när jag var på konstrundan i östra skåne i våras. Det stod ett riktigt coolt piano hemma hos en utställare. Så när alla andra gick runt och kollade tavlorna (det gjorde jag också... :)) så fotade jag pianot! Just detta fotot har helt fel inställningar och jag skakade så det blev helt off, men jag gillar det. Jag tycker skakningsoskärpa kan förhöja en bild när det passar in. En av mina favoriter på Ida är också tagen så.

Kommentarer





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: