Ingen vet .... hemlighet

(Hemlighet, Gaby and the guns) En ny favorit. Läste om dem i Sydsvenskan och blev nyfiken. De har lite speciell stil, men det tilltalar mig. Och så är de ju från LUND! Då kan det ju inte bli annat än bra! ;)




Spindeltjejen frågade om jag fortfarande scrappa och vad jag isf gjorde. Kort eller foton. Jag har hållt på med både och! Men mest kort. Nu har det dock inte blivit av på lång, lång tid. Jag måste packa ner alla grejerna i lådor varje gång och då blir det lite för jobbigt att ta fram och plocka undan. Ett tag träffades jag, min syster, min mamma och två vänner till oss lite då och då och gjorde kort! Snacka om att vi hade mycket stämplar, stansar, olika papper och liknande. Inspirationen flödade och kul hade vi.

Korten överst är några kort jag gjorde till en kompis som skulle på bröllop och ville ha med sig ett kort. De nedre är exmpel på hur kort jag gjort kan se ut. Ni får dock ha överseende med det fotografiska, dessa foton skulle egentligen bara jag se. Lite som en minnesanteckning över kort jag gjort. Dessutom är de tagna med en kompaktkamera som är gammal som gatan... heheh och för länge sen!

Och ja, jag har en hemlighet... som ingen vet! Men jag hoppas jag kan skriva om det här snart! :)

Och just det! Jag blir så glad för alla kommentarer! Tack för att ni läser och skriver! Kram

Kommentarer


Lina Holgersson

Fin fina :) gaaah en hemlighet. Berätta nu! :) kanske kan gissa vad det är hi hi.

2009-10-22 @ 18:21:35
URL: http://linjens.blogg.se/
Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

Åh vad skoj!



Tack!! :D



Jag får väl leta upp lite kort som jag har gjort och lägga ut :D



Länkade till dig på min blogg, hoppas att det var OK :)



Kram Carro och trevlig helg!

2009-10-23 @ 17:45:32
URL: http://spindeltjejen.wordpress.com
Louise

Hemlighet..vad??? Blir ju supernyfiken ;)

2009-10-23 @ 21:56:36
URL: http://krabbangunnar.wordpress.com/
Malin

Den som väntar på nåt gott... :P

2009-10-23 @ 22:56:41
URL: http://msfotografier.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: