En liten bok

Jag har nu beställt ett exemplar av en egenhändigt komponerad bok. Lite som en portfolio. Jag tyckte den blev fin och nu kan jag inte vänta förrän den dimper ner i brevlådan! Jag har tidigare gjort två böcker. Den ena är lite som en cofee table book, att bläddra igenom fina foto. Den andra gjorde jag till mina föräldrar i julklapp och den har de tittat i många gånger. :) Så nu är det dags för en tredje. Kul!

Här kommer fyra uppslag ur boken







Ni som har följt bloggen har säkert sett fotona här innan. Det är sällan nuförtiden som foton kommer så långt som till papperskopior, men det här är ju en variant! :)

Kommentarer


Lina

Åhhh så fint :) Jag har själv funderat på att göra något liknande. Fast inte så avancerat. Bara framkalla papperskopior och sätta in i ett speciellt fotoalbum he he... Håller ju fortfarande på med, förlåt har lagt det på hyllan, fotoboken från bröllopet. Hmm :S Blir aldrig klart.

2009-10-07 @ 18:11:46
URL: http://linjens.blogg.se/
Malin

Ja, när man ska sätta in foto i fina album tar det sin lilla tid. Mitt Australien-album är fortfarande inte klart... jag var där 2005! hehehe!

2009-10-07 @ 18:31:42
URL: http://msfotografier.blogg.se/
Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

Åh vilken skoj idé! Vart beställer du böckerna? Har du jämfört priser och så?



Jag tror att japanphoto.se har rätt bra foton och inte så dyrt. Sen höll jag på att fixa till några på någon annan sida också men jag har glömt av vilken :)



Kram Carro

2009-10-07 @ 19:19:20
URL: http://spindeltjejen.wordpress.com



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: