All is going to be fine

(Tingsek)
Jag älskar Tingseks musik. Imorgon spelar han i Malmö. Vill gå, men det blir nog inte av... Han kommer till Lund i november så då går jag. Om biljetterna inte är slut. Jag skulle gått på David Guettas koncert ikväll men vi var ute allt för sent så biljetterna tog slut... synd. Musik live är grymt!



Ett av de första porträtten jag tog med min 400D. Nästan precis två år sen. Detta foto var en lyckoträff, jag hade inte koll på komponering, bländare, slutare, ljusförhållande eller likanande då. Men den blev rätt bra tycker jag. För att veta nästintill inget. Jag gick foto i gymnasiet men den här bilden togs 10 år efter utan någon övning med systemkamera emellan... så en hel del kunskaper hade försvunnit. Det är också kul att gå igenom sina gamla bilder och se att man utvecklas.

All is going to be fine... jodå just nu känns det så, men jag behöver övertyga mig själv emellanåt. Stora steg i nya riktningar kan göra en lite nervös... :)

Kommentarer


Suss

Jättefint foto =)

2009-10-24 @ 12:06:12
URL: http://sussbloggar.blogg.se/
Malin

Tack Suss!

2009-10-24 @ 12:12:24
URL: http://msfotografier.blogg.se/
Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

Åh vad fint foto! Och jag håller med - det är så kul att utvecklas i sin hobby! :D



Jag längtar till vintern, vill ta en massa härliga vinterporträtt :D



Kram!

2009-10-24 @ 13:04:18
URL: http://spindeltjejen.wordpress.com



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: