One of those days

(Tingsek) Och denna dagen har varit en av de där bra dagarna! :) Och så är det ju Tinseks-koncert på lördag.

Idag skulle jag då testa min nya kamera. Men jag har knappt haft tid. Jag har jobbat och sedan umgåtts med familj o vänner hela eftermiddagen och kvällen! :) Och trots att jag (trodde jag iaf, men jag tryckte nog inte ok när jag ställ om) ställde in kameran på att fota i RAW så har den fotat i JPEG. Så ni får stå ut... Gissa vem som blir motivet för dagen? Jo min favvis Ida!


En sliten hjältinna... trött efter en dag på mosters (mitt) jobb.

Tusen tack för era gratulationer! :) Kram o go natt!

Kommentarer


Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

JÄTTEFINT foto på en söt tjej. Härliga färger och höstiga inslag :) I like :)



Ha en jättetrevlig helg tjejen, jag åker till Sthlm direkt efter jobbet imorgon :)



Kram Carro

2009-11-07 @ 00:26:21
URL: http://spindeltjejen.wordpress.com



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: