I'm going down

(Mary J Blige) Nu är det höst, inte min favoritårstid precis. Så just nu känns det lite som om man klättrar ner i en mörk sprialtrappa. Tur det finns ljus av alla de slag! :) Här är några foto med Halloweentema. Ett av korten passar bättre in på den svenska traditionen Alla helgons afton. Det tog jag på lite avstånd då det var fler än jag där och jag ville inte tränga mig på med kamera i en sån stund. Men minneslunden är så vacker. Jag satt där en stund och tänkte lite på de som inte är med oss längre.




Fotot längst ner till höger är min tolkning av gatukonst! ;) Den fick vara med för den togs nu i veckan också.

Jag har inte haft bloggtorka de senaste dagarna, bara haft fullt upp. Ledsen att bloggen blivit lidande, men nu är jag tillbaka. Och snart hoppas jag att jag har lite roliga/bra nyheter att berätta här! :)

Kommentarer


Louise

Ja, det hoppas jag med. Den där hemligheten är jag väldigt nyfiken på :)



Saknar dig. Ska bli roligt att ses på fredag!!! :)



Kram

2009-11-01 @ 21:14:26
URL: http://krabbangunnar.wordpress.com/
Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

Man behöver inte blogga varje dag och inte om man inte känner för det :)



Det är nog roligare att läsa om det står mycket roligt i den? ;) Mina inlägg är lite onödiga ibland ;) Läggs under kategorin "Meningslöst" ;)



Kram på dig

2009-11-01 @ 22:14:42
URL: http://spindeltjejen.wordpress.com
Malin

Jag blir så glad av era kommentarer! :)

kram på er båda!

2009-11-02 @ 17:14:40
URL: http://msfotografier.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: