He's a pretender

(Madonna) ... spelas just nu på min spotifylista. :)

Men den titeln har inget med inlägget att göra. :)

Jag har idag umgåtts med min kära vän Linda. Vi gick en runda på stan för att sen besöka Annica (mua, hudterapeut och numera också gymnasielärare coh såklart ännu en mycket kär vän!!!!) som jobbade på gymnasiemässa idag. Mässan var nära stadsparken så jag övertalade Linda att ställa upp som modell:)! Vi tog många fina foto. Här kommer två. Tyvärr så försvann all färg (????) när jag gjorde dem web-redo. Gjorde som jag alltid gjort och så blev det så här... Lite besviken. Men jag måste nog fixa nåt nytt redigeringsprogram nu... har inte riktigt tålamod att det inte funkar som jag vill!!!!! :)






Fina Linda, tyvärr något berövad på färg! ;) Ikväll ska vi, Lina och några från Lindas jobb gå på koncert! :)

Kommentarer


Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

Åh vad skoj! Vad är det för konsert? Jag längtar till Pink på tisdag, det ska bli så skoj :)



Hoppas att du får en toppenbra helg!



Kramar Carro

2009-11-07 @ 21:25:32
URL: http://spindeltjejen.wordpress.com
a home far away

Jättefina foton! Hoppas att din helg har varit fin.



Kram Gunilla i Singapore

2009-11-08 @ 03:15:03
URL: http://www.vitaanglar.blogspot.com/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: