Brudpar

Jag vet fotot är litet, men jag orkar tyvärr inte fixa ett stort. Det är Ida som springer o leker i Lundagård. Kan ni se de som går ner för trappan i bakgrunden? Nja kanske inte, men det är iaf Lotta och Jeppe som gifte sig förra sommaren. Lotta var fantastiskt vacker. Anledningen till att detta fotot kommer här är för att jag hittade en lite rolig blogg för alla de som skall gifta sig,  Green Wedding shoes. Där finns länkar till flera olika fotografers sidor/bloggar och det tyckte jag var kul att kolla in. Mycket inspiration! :)



Jag var för övrigt och hämtade ut fotona jag förstorat. Tyvärr är jag inte nöjd med färgen... trist. Annica har några förstoringar som blev jättefina och hälften så dyra som mina... hmmm! Nu vet jag vart jag ska vända mig nästa gång - kodak. (Jag använde mig av korthusets tjänster som jag inte alls rekomenderar, det enda bra var att det gick snabbt).

Kommentarer


Lina

Det var ju en rolig sida. TRack :)

2009-06-12 @ 06:45:56
Louise

Hej gumman!



Ditt största fan är tillbaka! Vilka bilder Malin, man blir glad av att titta på dem! Du är oerhört duktig!!!Keep up the good work!



Puss och kram

2009-06-12 @ 22:55:34
Malin

Tack, tack, tack Louise! Saknar dig, vi får ses snart igen!

-Lina, kul att du gillade sidan, det var bla för dig jag la upp länken!



Kram

2009-06-14 @ 17:50:31
URL: http://msfotografier.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: