I love you

(Mary J Blige) Den här låten var både min och min systers favorit när den kom. Och jag tycker fortfarande den är bra. Och en som jag ääälskar massor är ju min systerdotter! Så här kommer ett foto på henne! Igen!!! ;)
Så här gick det till när bilden skulle tas... (det är verkligen en ögonblicksbild, det ser ni va? ;))
Malin: Åh en sån söt tomte! Kan inte du ställa dig framför granen så får jag ta ett kort?
Ida: (tveksam, hon är lite trött på att hennes moster alltid ska ta kort!)
Malin: Snälla bara ett!
Ida: Ok
Malin (tar stressat massvis med kort, trots löfte om bara ett!!! Ska hon hinna märka att jag inte gör som jag sa?!?:)) (Och när man stressfotar brukar alltid nåt bli lite fel, i det här fallet saknar Ida tår på sin högra fot... trist men sant)
I morgon är det nyårsafton (för er som inte vet alltså) och jag har lite grejer kvar att fixa, så nu bär det av till stan och sen hem till min kära nya dator igen!!!! Ska låta datorn jobba medan jag är borta. Det är ju en del foto som ska överföras... över 22000 faktiskt... :S
Och förresten, det är en liten överraskning på g här på bloggen. Men det blir nog avslöjande år 2010! :)

Kommentarer


JUST ANOTHER CRAZY BLONDE - WITH JUST ANOTHER STUPID BLOG

Vilken söt klänning hon har! :) Riktigt fint foto med känsla inbakat i det! Gillar när man "känner" fotona man tittar på :)



Kram på dig! Hoppas att 2010 blir toppen för dig! :D

2010-01-01 @ 13:18:03
URL: http://spindeltjejen.wordpress.com
Jenny

Det är ett riktigt bra foto på Ida!

Kram

Jenny

2010-01-07 @ 11:34:27



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: